2011-08-09
20:41:16

Tiden???

Vart tog sommaren vägen? tiden går så himla fort man hinner knapp hänga med. Det har varit hektiskt med jobb, har realeased vår senaste talang Kodie så vi hoppas på Radio spelningar så ni kan få höra vilken artist han egentligen är. Sen har vi promotat honom i USA, intervjuer etc... in case you guys missed it kolla upp Kodie med låten "My girl"
Anyhow, har varit i Holland det här sommaren och ser fram emot Frankrike resan om två veckor. Men innan dess har jag helgen uppbokad. Helgen som kommer blir det bröllop, ser verkligen fram emot det =), nästa helg ska vi på 50 års fest, vilket kommer att blir spektakulärt =) efter det PARIS here I come =)
Det ska bli kul att se vilka trender som gäller till höst enligt France =) can't wait =)
Men innan jag slutar, så måste jag ju berätta om mina favoriter eller CosmoChick måste ha:
Min nya parfym , Calvin Klein, Escape (for women)
Min nya DKNY klocka, (LOVE IT)
Ciao 4 now!!!
XOXO
CosmoChick
Kommentarer
Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra ett länkbyte med mig?

Kram! Fin blogg förresten!

2011-08-19 @ 23:00:46
URL: http://lnbrnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress