2010-11-18
22:09:03

åldern slår in...

Apropå föregående inlägg, måste jag tillägga att jag aldrig hade några problem under tonåren och var självsäker och visste exakt vad jag ville... Idag driver jag två företag, en konsult och ett skivbolag så det har gått som jag vill men någonstans under resan så stannar man till och tänker. Varför är jag inte nöjd?
Jag har en underbar man som älskar mig och jag älskar honom otroligt mycket. Jag kan inte tänka någon bättre partner i livet. Men ändå kommer vissa negativa tankar vilket jag hatar. Jag brukade vara mycket positivt och är idag i stora drag. Om man tänker positivt och håller fokus på visionen man vill ha i livet så slår det in. Det handlar bara om "the positiv mind".
Men min negativa tankar kommer från sorgen som har drabbat mig för två år sen. Som jag absolut måste deala med. När jag tänker tillbaka så brukade jag skriva ner det jag ville ha i livet och det jag ville nå i i livet. Nu många år senare så är jag där.
Mitt tips till alla er som känner er vilsen någon gång i livet är att mata era tankar med bara positiva tankar, visualisera det ni vill nå och ha i livet, skriv ner det eller rita upp det i en er dagbok och ta en titt på det någon då och då.
Ni kommer att märka effekten senare, trust me. Det handlar bara om the power of your mind, inget annat. tro man på sig själv och håller fokus på det man gör och älskar så uppfylls ens drömmar.
Jag är där nu men sorgen på vägen hit sätter sina spår så jag antar att jag ska ta en titt i min dagbok igen och se vad jag hade visualiserat och komma ihåg de orden jag tipsar er om. =)
Jag ska komma ihåg de som sitter i sämre sits än mig och klarar sig bra, om de kan så kan jag, så kan även ni.
Visdoms ord av CosmoChick:

"Life can be a bitch sometime but what you do with it that's counts!"
Ciao 4 Now
XoXo CosmoChic
Kommentarer
Laila

Sov dax för mig gumman : ) Sov såå sött!

2010-11-18 @ 23:14:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonym

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 10:15:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Anonym

Hej på dig!, vad göres? :)

2010-11-20 @ 11:42:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Karoline

Såg i fokus på bdb. Gillar din blogg! :)

2010-11-22 @ 23:07:50
URL: http://trahison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress