2010-11-15
21:00:27

Thai food!

nu har jag hittat ännu favorit maträtt. Det är nämligen maträtter från Thailand. Nu har vi fått ännu en restaurang öppnas och denna gång är det en riktigt Thailändsk mat, och det bjöds på mer än bara mat. Det var dans, sång och mycket mysig stämning.
Har ätit Thai mat förut men inte riktigt en. Det har alltid varit anpassad till svenska marknaden. Nu vet jag vad jag har missat =)
CosmoChick Tipsar 5 favoriter maträtter


1. Persisk mat
2. Sushi
3. Kinesiskt
4. Thiländsk
5. Mexikansk




Cia 4 Now
XoXo CosmoChick
Kommentarer
Kajsa!

Ville bara säga att dina fem favoriträtter inte var några rätter utan bara olika kök, som man säger. TYckte det lät kul, men ack så besviken blev jag när du inte alls räknade upp några rätter alls.

2010-11-22 @ 23:07:04
Åsnan

Hahaha, här sitter jag och läser igenom hela sidan och tänker "vänta nu! läste jag persisk mat?"

Fan också, nu blev jag hungrig för femtielfte gången!

2010-11-23 @ 23:51:19
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress