2010-09-13
23:02:46

I'm Back!

Jag har inte haft möjlighet att uppdatera bloggen på senaste dagarna. Jag gjorde ett snabb visit i Göteborg och efter det tog jag flyget som jag nästan missade till Stockholm där jag hälsade på min bästa vän ... hade riktigt kul
Dagen därefter blev kliva upp tidigt och göra sig klar, springa till T-banan till mötet som slutade någon gång kring 13.00 och kunde ta det lungt resten av dagen... yiiiipppiiii=)
när kvällen närmade sig 18.00 var det spinga till t-banan och åka till upplands Väsby för att plocka upp vår nya bil, nämligen BMW =)
A F.A.B car
Jag är helt förälskad i bilen =)
Ciao 4 Now
XoXo CosmoChick
Kommentarer
Anonym

Vilken intressant blogg. Hoppas att du hade det trevligt i Göteborg. Ska själv dit till helgen och besöka familjen. ! Hoppas du haft en bra dag!

2010-09-13 @ 23:50:49
jossan

Vilken intressant blogg. Hoppas att du hade det trevligt i Göteborg. Ska själv dit till helgen och besöka familjen. ! Hoppas du haft en bra dag!

2010-09-13 @ 23:51:34
URL: http://diaryofjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-postadress: (publiceras ej)

« URL/Bloggadress